Den värld vi lever i.

Jag får be om ursäkt för att det inte har hänt någonting här på länge men så här kan det bli i mitt liv.

Jag har gått med en besvärlig hosta och förkylning sedan i augusti .
I september sa läkaren att det berodde på att jag inte skött om min astma som jag borde,
 så det var bara att ta skeden i vacker hand och ta sin medicin .
Nu förra veckan hade jag ledsnat och sökte läkaren igen med resultat att jag nu mer går på antibiotika på grund av någon typ av lunginflammation. kul va!!!
Jag tyckte nog att jag har varit lite väl trött men det här var väl att ta i.

Låg konjunkturen har drabbat även mig, just nu går det tungt med valpförsäljningen så jag får jobba lite mer på detta.

På lucia dagen ska jag sitta och signera böcker på bokia i Hedemora så då hoppas jag att många kommer.

Nu ska jag ut och släppa ut mina djur och sedan bär det av till webbmastern ha en bra dag Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0