Två givande dagar i Stockholm.

På onsdags morgonen bar det av till Stockholm .
Jag, Pehr och filmaren David.

Väl nere plockade vi upp kusin Maria och fortsatte in för ett möte med Thor-björn på Kafe´ Vetekatten.

Mötet renderade i att vi bildade ett nätverk för vuxna övergreppsbarn.
Det är ganska fantastiskt hur mycket man lär sig om sig själv när man är ute och reser på det här viset.

Tex lärde jag mig att jag visst klarar av en viss mängd speglar bara dom inte blir för många.
Jag lärde mig också att jag verkligen mår bra av att komma till Stockholm.
Det är en lisa för själen och ger mig ett otroligt inre lugn och en meditationsliknande känsla efteråt.

Jag tror mig förstå att det beror på de faktum att när jag väl är där så känner jag att jag hittar mig själv på ett annat sätt.
Det är  till och med så att jag börjar känna mig kvinnlig och intresserad av kläder, smycken och skönhet!!
På onsdagen föjlde jag och Maria med Thor-björn till hans barndoms gata i kallhäll och det var en ynest att få dela den stunden med honom.
Sedan när vi tagit en fika for vi förbi det hus min morfar en gång i tiden byggt, det var ingen trevlig upplevelse men gav några viktiga minnesbilder som gav en hel del.

på efter middagen promenerade jag själv i staden och var även in i den delen som heter "Gamlastan" det är någonting jag försöker hinna med varje gång jag kommer ner för det är som en extra kick att gå där.

Väl på stationen träffade jag åter David och Thor-björn som ett rent sammanträffande och vi tog var sitt glas vin och begrundare det vi upplevt under vår vistelse i storstaden.

Allt det här gav mig en till insikt, JAG HÅLLER PÅ ATT ERÖVRA MITT LIV!!!
kram Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0