en ny dag en ny ljusglimt.

alltså jag orkar inte deppa mer en max en dag så där för det är så himla drygt, tycker inte ni det?
i dag vaknade jag av att grisarna var på rymmen ute i trädgården så nu har den lilla gräsmatta vi hade kvar tillslut mött sitt öde men vad gör det, solen skiner alla djur mår bra och barnen är lyckliga , livet är ljust och vackert för det kan alltid bli sämre eller hur.!!

jag fick äran att väcka min förläggare i morse och han är en kul typ som inte tar illa upp för det utan är snabbt på fötter och börjar omedelbart att fundera och jobba.

KUL med sådana människor tycker jag.!!

jag ska ta mig en ridtur idag och sen ska jag städa både inne och ute samt bygga ett nytt hundhus där alla hundar får plats utan att kunna bråka.

har funderat lite kring det fenomen som uppkommer när man vågar berätta en sån här grej.

vissa personer som tex mina barns föredetta dagis fröknar undviker kontakt och försöker omedelbart komma bort ifrån dig som person när dom ser dig medans andra tex mina barndoms grannar gör sig omaket att åka till långshyttan för att få träffa mig och stötta mig, sånt är fränt och känns otroligt varmt i hjärtat.
tyvärr är det även så att vissa personer tror att man skriver en sån här bok för att bli "populär" och till er kan jag bara såga "läs boken så förstår ni att det inte är fallet"
min relation till min mor går inte så vidare bra och det är som det är men jag får förstå att hon inte kan bättre och lära mig att vissa personer inte har förmågan att sätta sna barn före sig själv och sin rädsla tyvärr.
men I`m stil going strong you know!! kram till er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0