hårda prövningar.

hej i dag behöver jag skriva av mig för att få ur mig min frustration.

jag har nu blivit anklagad för att hänga ut personer och deras barn så att alla vet att dom är släkt med pedofiler.

jag har blivit anklagad för att inte skydda dom som är okyldiga och dom som kan ta skada av detta nämligen barnen!

visst är det fantastiskt att det finns personer som är så rädda att dom skriker hysteriskt innan dom änns har hunnit känna om det är smärtsamt eller inte.
visst en av personerna har faktiskt läst boken och kände sig utmålad och det kan jag bara beklaga men övriga har det inte.

Tråkigt tråkigt när man tror att barn ska bli mobbade för att dom har sjuka människor i sin släkt.
Och till er alla som tror att ni blir lidande pga min bok vill jag bara säga att välkommna till sthlm pride festival i höst för då har vi en vagn för alla som vågar stå för att dom har varit utsatta för sjuka vuxna människors snevridna sexuellitet.
I den här vagnen hoppas jag att alla som på ett eller annat sätt drabbats och alla som vill stötta offer ställer upp och är med. 

jag har varit ett offer men är det inte längre och kommer inte att böja mig för fega människors rädslor och påhopp. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0