trött

hej på er jag är lite sliten just nu efter bokmässan och allt som följde med.
dessutom dras jag med en besvärlig förkylningsrelaterad astma som bråkar med mig.
ja ja jag har funderat en hel del nu när jag har varit stilla, hur kan det vara möjligt att vuxna inte ser att barn far illa och hur kan det vara möjligt att hantera barn med dessa erfarenheter om man inte vågar läsa om det eller lära sig mer?
just nu jobbar jag med en till bok och den ska följa upp det som händer i min omgivning och hur allt ändras runt om kring mig utifrån det jag har vågat berätta. kanske kan detta få människor att förstå att det aldrig kan bli värre än det som ett litet barn måste genomleva under sin uppväxt i dessa förhållanden.

min första bok kan ni beställa via e- post  se länkar. den heter välsignade barn och  handlar om mig och mitt liv.
det är en ärlig och rak bok utan krussiduller. priset är 217 kr inkl signering och porto.
många kramar Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0