bara ett barn?

hur resonerar människor igentligen när dom säger att Hon/Han är bara ett barn och vad vet dom igentligen?
hörde ett resonemang nyligen om att om man inte börjar röra i såna här saker så glömmer barnet och allt försvinner.

jag vill påstå att det här är fundamentalt fel. jag pricis som många andra trängde undan min minnen för att överleva och orka vara med andra människor överhuvud taget. men om någon hade vågat ta tag i problemet och verkligen sätt mig och gett mig möjlighet att göra mig av med känslan av ensamhet så hade det nog blivit ett annat mönster ett annat liv.
som det nu är så fanns det ingen där och det gjorde att jag fick lösa allt på ett eget vis.

jag har flera fastrar som stöttar mig och en faster som stöttar mig särskilt mycket och hennes döttrar lika så och det är helt fantastiskt att  få uppleva.
Sen har jag släktingar på min mors sida som nte stöttar utan snarare vill ha det till att jag ljuger och fantiserar.
men då har vi ett alvarligt problem för  så fall finns det i släkten inte mindre än fyra grova lögnare som alla har samma historia fast genom olika vinklar och olika upplevelser!
Vi har bara gjort det som ni borde ha gjort när vi var små: hävdat vår rätt till ett tryggt liv !!!!!
någon av er läser detta så kom ihåg att jag aldrig tänker böja mig för personer som är så fega att dom inte ens klarar att skydda ett litet barn.
Ni är en ynklig ursäkt för människa och en tydlig vink om vem er rätta herre är och att det inte är gud som bor i Kyrkan.
kryp ni tillbaka till den plats där ni hör hemma och låt oss hoppas att ni stannar där förevigt och inte förstör andra människors liv!!!
Till er andra som läser detta vill jag säga att ni är fantastiska som stöttar mig och alla andra som drabbats av dessa typer av övergrepp.
Tillsammans ska vi nog kunna vinna striden om vi bara vill för det som drar ner motståndarna är deras enorma rädsla som gör att dom inte kan tänka klart och handla med ärlighet.
Ett speciellt tack till dom två underbara kvinnor som besökte mig i går vid signeringen.
Dom två bodde grannar med oss ner jag var liten och kom nu för att ge mig sitt stöd ,sånt värmer i hjärtat tusen kramar Anna

Kommentarer
Postat av: Kusin Maria

Bra jobbat kusin. Jag stöttar dej hela vägen.Kram

2008-10-12 @ 20:15:19
URL: http://ondkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0