hur ska vi få till en förändring om alla tittat bort?

hej på er alla som går in här och läser.
jag har skapat den här bloggen för att jag vill skapa debatt om det som sker i svenska hem, skolor, kyrkor osv.

varje dag drabbas tusentals barn av sexuella övergrepp, smaka på det , varje dag tusentals barn.
vad görs då för dessa stackars barn?

ingenting blir svaret. ja visst det finns många som hävdar att dom jobbar på att få till en förändring av samhällets attityd men det händer ingenting.
jag coh min kusin har precis släppt våra första böcker i ämnet.
 "välsignade barn" och "ond kärlek."
vi fanns på bokmässan i göteborg och vi blev intervjuade en gång under hela tiden av en jornalist ,EN!!
det var flera hundra inbjudna till en presskonferans och det kommer en! helt otroligt.
jag har stängt av kommentar möjligheten för jag hinner inte svara så ofta som jag vill på den här sidan men om ni vill kan ni skicka mail till mig i stället.
jag kommer att skriva lite varje dag om reaktioner på boken och det som händer i min omvärld
jag vill även poäntera att jag är dyslektiker så om det blir fel i bland får ni ta det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0