Den vackraste av världar.

Har ni tänkt på att när man gör det man ska så flyter allt bara på i en jämn ström.

Jag dras sedan år 1991 med en svår wiplash skada, den gör det omöjligt för mig att klara ett vanligt jobb.
Vissa dagar mår jag ganska bra och orkar jobba många timmar, men dagen efter är jag utslagen totalt.
så har mitt liv varit i många år alltså.
Nu föll det sig så att jag är en person som vägrar att ge upp och därför har jag upprepade gånger försökt att komma tillbaka till någon form av arbete.
så hösten 2006 började jag arbetsträna och gick ner på 50% sjukpension ifrån januari 2007. i april tog det stopp och jag pratade med min handläggare på försäkrings kassan om att få gå tillbaka till det som var innan.
då jag sedan inte hörde någonting ifrån honom antog jag att detta inte gick.
Dömm därför om min förvåning när telefonen ringde i förra veckan och en underbar kvinnlig handläggare presenterar sig och frågar hur det går för mig då min vilo period nu snart är över och jag riskerade att bli av med rätten till 75% sjukp.

Denna fantastiska kvinna har nu verkligen gjort mitt liv lättare för hon har ordnat så att jag nu åter kommer att vara 75% sjukpensionär.
tänk att det finns sådana som hon som verkligen tar sig tid och bryr sig om att kontrollera saker och ting och dessutom ställa allt till rätta.
detta blev en underbar tidig JULKLAPP. nu ska barna äntligen kunna få ett playstation!!!! 
Prisad vare denna underbara kvinna och hennes sakunniga som bryrsig !!!!!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0