onsdag morgon.

Nu förtiden är det mesta helt plötsligt lugnt och fridfullt.

Många telefonsamtal naturligtvis men det är jag van vid så det är inte ett stort problem egentligen.

Jag ska egentligen skriva på mina böcker och då framför allt barn boken men det går lite trögt så det är som det är.
På det hela taget låter jag mig själv vila vid behov och arbeta vid behov.

Det kanske är en del av det där med att acceptera sig själ eller någonting sådant men jag vet inte riktigt.

I vart fall så minska djurantalet stadigt och livet är ganska skönt fast kallt.

nästa vecka bär det av till sthlm en dag och norrköping dagen efter.

Nu på fars dag ska jag hålla ett föredrag i garpenberg på en inspirations dag som det kallas. 
lite häftigt efter som jag inte viste om det förrens i dag .
många kramar Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0